Scale.rb

De Da Vinci Code (YA-editie)

Gelezen 348 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 73 Favoriet 42 Recensies 5
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 3 Spots 3   Topics 0

De Da Vinci Code van Dan Brown is het razend spannende boek met professor Robert Langdon in de hoofdrol. Een verhaal vol verrassende feiten over kunst, religie en wetenschap. Dit is de verkorte versie van het oorspronkelijke verhaal.

Tijdens een werkbezoek aan Parijs krijgt Robert Langdon, hoogleraar kunstgeschiedenis en symboliek, 's avonds laat te horen dat in het Louvre de conservator bruut is vermoord. Naast het lijk heeft de politie merkwaardige codes gevonden.

Samen met de Franse cryptologe Sophie Neveu begint Langdon een speurtocht naar de reden van de moord. Als ze de bizarre raadsels beginnen te doorgronden, raken ze via de werken van Leonardo Da Vinci op het spoor van een eeuwenoud mysterie en een verbijsterend geheim dat dreigt verloren te gaan...

'In de thrillersuperleague is er ruimte voor slechts één kampioen en dat is Dan Brown.' - Hebban.nl

Thrillers & Spanning , Young Adult
Spannende boeken algemeen
Luitingh Sijthoff
08 september 2016
08 september 2016

Reacties op: De Da Vinci Code (YA-editie)