De drone

De drone

Rank 40 Gelezen 45 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 180 Favoriet 4 Recensies 2
Thrillers & Spanning Spots 3 Top25's 1   Topics 0

In een verlaten militair kamp staat een man die een drone over het omringende bos laat vliegen. Hij filmt de omgeving, terwijl de zon langzaam ondergaat. Wanneer de drone over een open plek vliegt verschijnt er plotseling een tent op het scherm, met een jonge vrouw erbij. Ze is alleen. Weet ze wel dat ze haar tent heeft opgezet op de plek waar vijf jaar geleden een gruwelijke moord is gepleegd?

Na een ongeluk anderhalf jaar geleden is politieagent Marian Dahle weer volledig aan het werk. Cato Isaksen zet haar op een moordzaak: een jonge vrouw is dood aangetroffen in een tent. Tijdens het onderzoek ontmoet ze de zestienjarige Agnes. Wat Marian niet weet, is dat Agnes om een heel speciale reden van plan is om te gaan kamperen op een levensgevaarlijke plek.

Cato Isasksen (12)
Carla Joustra
Volt
09 juli 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99 Bestel het e-book € 11,99

Artikelen over De drone

Meer artikelen

Door lezers

Literatuur uit het hoge Noorden / De thrillers uit de najaarsbrochures
03 juli 2019 37 reacties
Thriller Club / Thrillers juli 2019
01 juli 2019 17 reacties
Literatuur uit het hoge Noorden / Welke thrillers heeft de zomer voor ons in petto?
02 april 2019 16 reacties
  Meer artikelen

Hebban recensie

Janneke Bouwman Hebban Recensent

Uitmuntende thriller

door Janneke Bouwman op 10-08-2019

Wat maakt dat een boek zo overtuigend en sterk is dat het vijf sterren waard is? Ligt het aan de schrijfstijl? Aan de personages? De plotontwikkeling? Vaak zijn het al deze factoren bij elkaar en heeft de auteur een boek geschreven waaraan alles klopt. Zo'n boek is ook De drone van Unni Lindell. Alles rijmt met elkaar: hoofdpersonen Cato Isaksen en Marian Dahle vormen een perfect koppel, met hun...

Lezersrecensies (1)

'Vrouwen zouden niet in hun eentje moeten kamperen, niet in verlaten bossen', na het lezen van dit boek ga je niet eens kamperen in de buurt van een bos!

door: Carin 1 like
Een spannend verhaal met Marian Dahle en Cato Isaksen. Boek kun je lezen zonder dat je de andere boeken hebt gelezen. Marian is na haar ongeluk aan het werk aan Cold Case zaken. Haar leven is aardig op de rit en ze heeft zelfs een relatie, met Heine. Tot Cato haar belt. Hij heeft dringend haar...
ebook