Dromenvanger

VN:

Dromenvanger

Gelezen 233 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 80 Favoriet 4 Recensies 13
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0

De negentienjarige Therese Geber heeft met haar tweelingzus Tanja en twee vriendinnen een tentoonstelling in het Kunstenaarshuis in Oslo bezocht. Naderhand gaan ze wat drinken. Therese haalt nog even een tijdschrift uit de auto - maar ze komt niet terug. De volgende dag wordt haar lichaam uit de haven gevist.
Terwijl Cato Isaksen deze zaak probeert op te lossen, worstelt hij met privé-problemen. In Het dertiende sterrenbeeld had hij zijn vrouw en twee zoons verlaten voor de veel jongere Sigrid. Nu merkt hij dat zijn zoon Gard drugs gebruikt.

Pockets populaire fictie
Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Drømmefangeren
Cato Isaksen (2)
Carla Joustra Janke Klok
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
07 juni 2000
26 juni 2003
9789056720308 , 9789056720728

Mensen van vlees en bloed

door: Miranda Jansen 1 like
In Dromenvanger wordt inspecteur Cato Isaksen geconfronteerd met een verwarrende moordzaak. Een jong meisje, Therese, wordt vermoord gevonden in de haven en blijkt op een hele andere plek verdwenen te zijn. Ook haar auto wordt weer op een andere plaats teruggevonden. Vlak daarna verdwijnt er een...

Reacties op: Dromenvanger