Linke soep!

Opnieuw op avontuur met de eerste kat in de ruimte!

Nadat de eerste kat in de ruimte de ratten versloeg voordat ze de maan konden opeten, lijkt hij een rustig leventje tegemoet te gaan. Maar dan wordt de maankoningin vergiftigd… met soep! Nu ze maar weinigen in haar hofhouding kan vertrouwen, zal de koningin vergezeld door Eerste Kat het tegengif moeten vinden om dit te overleven. LOZ 4000, die nog steeds op zoek is naar zijn doel in het universum, gaat ook met hen mee.

Ons heldhaftige trio weet niet dat ze worden tegengewerkt door onbekende vijanden. In deze wereld vol slechte cowboys, achtervolgingen en vallende piano’s zullen ze moeten samenwerken om de maankoningin te redden voordat het te laat is. Maar of dat gaat lukken?

De eerste kat in de ruimte – linke soep is het tweede deel van deze hilarische graphic novel-serie voor de fans van van Dogman en Het leven van een loser. Leuk om zelf te lezen vanaf 7 jaar, ook voor minder fanatieke lezers.

Is Linke soep! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Linke soep!