De familie Planckaert

De Planckaerts zijn voor velen de warmste familie van Vlaanderen. Een toonbeeld van verbondenheid en eensgezindheid. Eddy de wielergod, Christa de moederkloek, Francesco de fratsenman, Magali de rustige kracht, Stephanie de woordvoerster, Christopher de harde werker en Junior de stille genieter. Ze voelen als onze eigen familie. Maar wie zijn ze nu echt als de camera's niet draaien? In De familie Planckaert vertellen de familieleden hun verhaal. Ze bevestigen of weerleggen de vooroordelen die er heersen en laten eenmalig diep in hun ziel kijken. Eerlijk en met de nodige humor. Zoals ze echt zijn.

Is De familie Planckaert het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De familie Planckaert