Mijn hartsvriendje - Over ziek zijn en weer beter worden

Kijk eens naar je handen.
En beweeg eens met je voeten.
Roep eens luid!
Schud eens met je hoofd.
Heb je je ooit al afgevraagd of er iets of iemand is vanbinnen in dat lijfje van jou dat het helpt werken? Die jou helpt denken? Die tranen stuurt als jij wil huilen? Of je kaken roodt als jij woedend bent?
Herinner je die kriebels in je buik toen je in het pretpark was? Of het versnellen van je hart toen je alleen door het donker moest? Voelde jij soms al eens iets vreemds vanbinnen?
Wist jij dat er een vriendje binnen in jou zit dat ervoor zorgt dat jij alles kan voelen en beleven? Heb jij dat vriendje ooit al eens ontmoet?
Met de reeks Mijn hartsvriendje snijdt Evi Renaux lastige onderwerpen aan waarover kinderen soms moeilijk kunnen praten. In dit eerste deel, Over ziek zijn en weer beter worden, helpt ze kinderen te leren omgaan met een chronisch zieke ouder. Het boek is gebaseerd op haar eigen ervaringen.

Is Mijn hartsvriendje - Over ziek zijn en weer beter worden het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn hartsvriendje - Over ziek zijn en weer beter worden