Mama's fluisteringen

De zomer loopt op zijn einde. Whitney en Jacob organiseren een tuinfeest: de barbecue heet, de cocktails koud, voor ieder wat wils en alles tot in de puntjes uitgewerkt. Net zoals het hoort, denkt de gastvrouw. En dan komen de genodigden aan. Blair bestudeert Whitney, Whitney bestudeert Rebecca en Rebecca bestudeert de kinderen, die zorgeloos ronddollen. Mara is niet komen opdagen, al kijkt ze toe vanaf een afstand. Drank vloeit tot laat in de nacht, verboden blikken worden uitgewisseld. Tot Whitneys uitbarsting tegen haar zoontje plots onbedoeld de gasten bereikt en lang voorgehouden maskers onherroepelijk afvallen. Wanneer datzelfde zoontje later uit zijn slaapkamerraam valt, kijkt iedereen naar elkaar. Want waartoe is een vrouw in staat wanneer haar reputatie op het spel komt te staan?

Mama’s fluisteringen verkent jaloezie, vriendschap, verlangen, moederschap en de intuïties die wij onderdrukken. Met deze indringende roman bewijst Audrain opnieuw hoe treffend ze onder de vrouwenhuid kan kruipen.

Recensies (1)

Is Mama's fluisteringen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mama's fluisteringen