De geheime taal van de natuur - Her-verbinding naar inzicht en antwoorden

‘Wat valt je op aan die boom, die je hebt uitgekozen?’ vroeg ik aan een cliënt tijdens een wandelsessie in de natuur. ‘Hij is groot, stevig en diepgeworteld,’ antwoordde ze met een verbaasde blik op haar gezicht. ‘Tja, wat moet een boom mij nou vertellen? Een boom is een boom, punt.’ ‘Die boom is groot, stevig en diepgeworteld. Kijk jij op dezelfde manier naar jezelf?’ vroeg ik aan mijn cliënt. ‘Nee absoluut niet, maar ik zou het wel willen!’ lachte ze. Het is zo vanzelfsprekend voor velen dat de natuur er is, zonder ervan bewust te zijn wat de natuur ons kan leren over ons welzijn. Jij bent een onderdeel van de natuur en ook met dit deel hiermee (nog onbewust) verbonden.

Is De geheime taal van de natuur - Her-verbinding naar inzicht en antwoorden het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De geheime taal van de natuur - Her-verbinding naar inzicht en antwoorden