De Genesissleutel

Rank 1795 Gelezen 160 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 245 Favoriet 13 Recensies 41
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Newsroom 1 Lijsten 2 Spots 9   Topics 0

Midden in de woestijn rondom de mysterieuze Nazca-tekeningen in Peru ligt een man in de brandend hete zon. Hij is uitgedroogd en stamelt wartaal uit: ‘Waar zijn de doden? Open het oog!’ In zijn notitieboekje staan vreemde schetsen, Bijbelcitaten en aantekeningen over ‘bezoekers’.
Als de Nederlandse toeristengids Ángel en zijn Peruaanse collega Luz de man vinden, worden ze ongewild het middelpunt in deze zaak. Wat was de man in hemelsnaam op het spoor? Door wie werd hij achtervolgd? Of door wát? Tijdens hun spectaculaire zoektocht door de woestijn wordt de sluier van het mysterie opgelicht en krijgen ze zicht op een alternatieve geschiedenis van de mensheid... Maar is de wereld daar klaar voor?

Literaire thriller
Harpercollins
13 oktober 2020
13 oktober 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Geertje Otten Hebban Recensent

De Genesissleutel is meer dan alleen een thriller

door: Geertje Otten 3 likes ebook

De Genesissleutel is het tweede deel van de 'Zuid-Amerika'-trilogie van Jeroen Windmeijer. De Nederlandse toeristengids Angel en zijn Peruaanse collega Luz maken een proefvlucht over de woestijn in Peru. Het gebied is bekend vanwege de Nazca-tekeningen. Tijdens de vlucht ontdekken ze een man die...

Reacties op: De Genesissleutel