De God-spot

De God-Spot
Pracho Margreet Biesheuvel

In De God-Spot van Pracho Margreet Biesheuvel wordt door bespiegelingen en ontboezemingen verhaald van een persoonlijke ontdekkingstocht naar Verlichting, God, Geluk en Waarheid. Licht en luchtig, diep en aandachtig, soms wat korter door de bocht en vaak direct wordt een beeld geschilderd van de tijdgeest van nu. Er worden vragen gesteld bij tal van hedendaagse aannames over wie we zijn, waarheen we gaan en hoe we zouden kunnen leven. De verhalen en enkele gedichten vormen een ode aan het soms vreugdevolle en soms noodlottige bestaan, en aan dat wat alles verbindt, in alles aanwezig is en van waaruit alles elk moment opnieuw ontstaat.

Recensies (1)

Is De God-spot het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De God-spot