De God van Abraham, Isaac en Jakob

Abraham, Isaäk en Jakob en hun vrouwen waren gewone mensen. Natuurlijk leefden ze bijna vierduizend jaar geleden en in een andere cultuur. Maar het waren wel mensen met dezelfde gevoelens, verlangens en onzekerheden als wij. Wie ook nog altijd dezelfde is, is de God van Abraham, Isaäk en Jakob. Hij kwam steeds weer in hun leven. Hij beloofde hen veel. Sommige beloften werden in hun leven vervuld, anderen lagen in de toekomst. Hij leerde hen door hun beslissingen, hun falen, hun zelfzucht en hun liefde, door hen te laten zien wat hun daden opleverden. Maar Hij bleef altijd achter hen staan.

Is De God van Abraham, Isaac en Jakob het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De God van Abraham, Isaac en Jakob