Hoe ziet de hemel eruit?

Henk Binnendijk weet niet hoe de hemel eruit ziet. En toch wilde hij er graag een boek over schrijven. Want de Bijbel begint met de woorden: 'N het begin schiep God de henel.' De hemels is hier her zenuwcentrum waar de aarde uit voort gekomen is. En ook met de aarde heeft God een hemels doel. Enerzijds weten we niet wat de hemel is. De hemel is een geestelijke werkelijkheid, die je niet onder woorden kunt brengen. Anderzijds is er zoveel over te zeggen. Het woord 'hemel' worst meer dan zevenhonderd keer genoemd in de Bijbel.

In dit boek onderzoekt Binnendijk nauwkeurig alle bijbelse gegevens over de hemel en probeert hij de vraag in de titel te beantwoorden. Zijn doel met dit boek is bij de lezer het verlangen naar de hemel op te wekken. De auteur heeft aan ieder hoofstuk gespreksvragen toegevoegd.

Is Hoe ziet de hemel eruit? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hoe ziet de hemel eruit?