De ruïnes van Gorlan

Rank 1041 Gelezen 969 Aan het lezen 20 Wil ik lezen 125 Favoriet 161 Recensies 30
Junior Artikelen 3 Lijsten 7 Spots 15 Hebban 1000 487   Topics 0

Will wil niets liever dan ridder worden. Als hij wordt ingelijfd als leerling van de geheimzinnige Grijze Jager Halt, leert hij met enige tegenzin de kneepjes van het vak. Maar wanneer hij er met Halt op uitgaat om de moord op de koning te verijdelen, komt hij erachter dat het helemaal zo slecht nog niet is om een Grijze Jager te zijn… Het eerste deel in de ‘Grijze Jager’-serie, ‘De ruïnes van Gorlan’, verscheen voor het eerst in 2007. Inmiddels is het boek al 49 keer gedrukt. Speciaal voor de feestelijke 50e druk is de geliefde fantasy-klassieker beschikbaar in een prachtige jubileumeditie. Speciaal voor deze prachtige jubileumeditie schreef auteur John Flanagan een warm voorwoord. Hij schreef over zijn Nederlandse lezers, die al zo lang naar de Grijze Jager dag komen. En over de boekhandels, die hem ook altijd verwelkomen. John Flanagan schreef zijn befaamde serie om te laten zien hoe leuk lezen kan zijn. Hij is ook de auteur van ‘Broederband’, een al even spannende serie over moed en vriendschap.

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar