De grote geheimen

Mensen stoppen veel energie in weerstand, ontkenning, onderdrukking en vertwijfeling. Als we daarmee zouden stoppen, dan zou het leven een wonder kunnen zijn. De steutel om de deur te openen naar bewust, liefdevol, vrij en blijmoedig leven in onszelf.
Deepak Chopra vertelt ons in dit boek dat het leven een boek van geheimen is, dat klaarligt om geopend te worden. Hij raadt ons aan het leven te zien als een mysterie. Daarbij geeft hij vijftien geheimen prijs die ons kunnen helpen een omslag te maken in ons leven. Na lezing is het volledig begrijpelijk dat dit boek intussen een zevende druk beleeft.
* een antwoord op al onze grote levensvragen
* het boek met alle belangrijke vragen en alle belangrijke antwoorden
* Chopra wordt gezien als de meest vooraanstaande geestelijk leraar van deze tijd
* boek sluit aan bij de aanhoudende trend het leven zinvol te benaderen

Is De grote geheimen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De grote geheimen