De happy-happymethode

De happy-happymethode

De Zweedse hoogleraar en onderhandelexpert Lars-Johan Åge leert je in ‘De happy happy-methode’ hoe je ervoor zorgt dat mensen wel openstaan voor je ideeën en hoe je samen tot een succesvol resultaat komt. Want herken jij dat ook? Dat frustrerende gevoel dat er te weinig gedaan wordt met jouw goede ideeën, plannen voorstellen, omdat het je onvoldoende lukt om anderen te overtuigen van het belang ervan?

Åge ontwikkelde de happy-happymethode om samenwerken naar een hoger plan te tillen, met als uitgangspunt dat alle betrokkenen echt tevreden moeten zijn. Daarbij gaat het niet alleen over welke beslissingen er uiteindelijk genomen worden, maar ook over het proces van samenwerken zelf. ‘De happy-happymethode’ focust op de uitkomst, de relatie, de samenwerking en de toekomst.

Met de onmiddellijk toepasbare vijf stappen uit dit boek bereik je bij elke situatie die je tegenkomt de ultieme happy-happy-uitkomst. Pas ze toe en je zult verbaasd zijn
over hoeveel je voor elkaar krijgt. ‘De happy-happymethode’ is een manier van leven die iedereen gelukkiger maakt.
Business & Management
Business Contact