De hemel begint bij je voeten

Rank 2605 Gelezen 284 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 175 Favoriet 45 Recensies 12
Young adult Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 10 Top25's 10 Hebban 1000 590   Topics 0

Lennie Walker is zeventien als haar zus Bailey plotseling overlijdt. Vanaf dat moment staat ze er alleen voor, terwijl Lennie gewend is veilig in de schaduw van haar temperamentvolle zus te blijven. Daarbij zijn er, ondanks haar niet-bestaande voorgeschiedenis met de liefde, opeens twee jongens die haar aandacht vragen. Toby was het vriendje van Bailey, en ze lijken als enigen elkaars verdriet écht te begrijpen. Joe is nieuw, komt uit Parijs en heeft een magische grijns en een ongelooflijk muzikaal talent. Lennie worstelt met haar nieuwe plaats in het middelpunt van de belangstelling én met de aandacht van Toby en Joe. Bij de een vergeet ze haar verdriet, maar alleen de ander kan haar troosten. Voor Lennie zijn de jongens als de zon en de maan. En ze weet dat als die botsen, de hele wereld explodeert.

Young Adult
Fictie 15+
Michèle Bernard
Blossom Books
25 september 2015
25 september 2015
9789048811847 , 9789048804504 , 9789020679854

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Lindy (Hebban Crew) Hebban Crew

Van gezelschapspony naar racepaard

door: Lindy (Hebban Crew) 3 reacties 2 likes

Na het succes van Ik geef je de zon besloot uitgeverij Blossom Books om ook Nelsons debuut De hemel begint bij je voeten in een bijpassende heruitgave uit te brengen. In 2010 verscheen de Nederlandse vertaling voor het eerst bij uitgeverij Moon, maar wist toen nog niet zoveel stof te doen opwaaien....

Reacties op: De hemel begint bij je voeten