De jacht

Gelezen 151 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 75 Favoriet 4 Recensies 4
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

De politie hoort misdaden op te lossen en niet het slachtoffer ervan te worden, maar in De jacht van Jane Casey wordt Londen geterroriseerd door een moordenaar die het alleen op politieagenten gemunt lijkt te hebben.
Maeve Kerrigan en haar leidinggevende Josh Derwent worden op de zaak gezet. Het is een race tegen de klok, want welke collega is het volgende slachtoffer?

Een stevige plot, herkenbare personages en een spannende detectiveroman: dat is De jacht! Maeve Kerrigan is een van de populairste detectives in het thrillergenre volgens de Britse pers, en is perfect voor fans van Lois Elzinga van Simone van der Vlugt.

Literaire thriller
Maeve Kerrigan (5)
Ambo|Anthos
08 mei 2015
08 mei 2015

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Janneke Bouwman Hebban Recensent

Ruime voldoende door goed opgebouwde plot

door: Janneke Bouwman 1 like

Met De jacht  heeft Jane Casey haar vijfde thriller geschreven met politieagente Maeve Kerrigan als protagonist. Het verhaal begint prettig genoeg met een bruiloft waar zowel Maeve als haar directe chef Josh Derwent aanwezig zijn. Ze hebben dienst en wanneer een politieman wordt vermoord worden ze...

Reacties op: De jacht