De jacht

VN:

De jacht

Gelezen 113 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 47 Favoriet 1 Recensies 7
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0
Henry Pierce, eigenaar van een revolutionair computerbedrijf, begint aan een nieuw leven, zonder zijn ex-vriendin. In de stilte van zijn nieuwe appartement gaat de telefoon, maar de beller is niet geinteresseerd in Pierce. Hij is op zoek naar een zekere Lilly en blijkt niet de enige te zijn die avond. Pierce heeft Lilly's oude telefoonnummer gekregen. Al snel wordt duidelijk dat de vrouw ik grote problemen verkeert.

Als Pierce op zoek gaat naar de mysterieuze Lilly wordt hij meegezogen in de duistere wereld van escortservices, obscure websites en virtuele seks. Hij ziet zijn leven radicaal veranderen en belandt in een uitputtende race om het leven te redden van een vrouw die hij zelfs nog nooit heeft ontmoet.

Spannende boeken algemeen
Renée Milders Dowden
Meulenhoff Boekerij
01 juli 2003
01 januari 2011

Lekkere onverwachte wendingen en situaties waarin onze hoofdpersoon al zijn creativiteit moet gebruiken om het vege lijf te redden.

door: Jannelies Smit 1 like
Na Bloedbeeld en Kofferdood is dit het derde boek dat ik van Michael Connelly lees. Wat mij nu op gaat vallen is dat hij in staat is om zichzelf te blijven en toch heel verschillende boeken te schrijven. Bloedbeeld, met als hoofdpersoon de intrigerende Terry McCaleb, en Koffermoord, met de soms wat...

Reacties op: De jacht