9200000095274515

De Japanse manier

Gelezen 13 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0

Een gelukkiger en gezonder leven volgens de verfijnde, Japanse manier Wat is jouw ikigai (doel)? Hoe word je mindful te midden van de drukte? Dit boek geeft je zowel inspiratie als praktische tips om het beste uit je leven te halen, elke dag opnieuw. Traditie, natuur en kunst hebben een grote invloed op het dagelijks leven in Japan; van shinrin-yoku (bosbaden), kalligrafie en ikebana (bloemschikken) tot theeceremonies en de Japanse ideeën over eten. Japanners weten hoe je kunt genieten van de kleinste dingen. Verfraai je leven en verrijk je geest door op een toegankelijke, praktische manier naar het leven te kijken via wabi-sabi (de vergankelijkheid van het bestaan), kintsugi (keramiek repareren met goud) of kaizen (zelfverbeteringstechnieken). Over De Japanse manier ‘Lees dit boek als u als een Japanner van het leven wilt leren genieten.’ – Libelle

Lifestyle & Vrije tijd
Lifestyle algemeen