De jongens uit Biloxi

De jongens uit Biloxi

Rank 372 Gelezen 27 Aan het lezen 13 Wil ik lezen 115 Favoriet 2 Recensies 2
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 2   Topics 0

Biloxi, Mississippi staat al bijna honderd jaar bekend om zijn witte stranden, luxe resorts en rijke visgronden. Maar het kent ook een duister verleden. Een verhaal van corruptie en criminaliteit, van gokken en prostitutie, illegale stokerijen, drugs en moord. Met de macht in handen van een kleine groep misdadigers van wie gezegd werd dat ze deel uitmaakten van de Dixie Mafia.

Keith Rudy en Hugh Malco zijn jeugdvrienden in Biloxi in de jaren zestig. Ze spelen honkbal samen en zijn een tijdlang onafscheidelijk. Maar daar komt een einde aan. Keiths vader ontwikkelt zich tot een vermaarde aanklager die de strijd aangaat met de georganiseerde misdaad. Hughs vader is de ongekroonde koning van Biloxi’s onderwereld. Keith treedt in zijn vaders voetsporen en gaat rechten studeren. Hugh geeft de voorkeur aan het nachtleven en werkt in de clubs van zijn vader.

De Rudy’s en de Malco’s, twee families die op ramkoers liggen. Dat het tot een botsing komt, is onvermijdelijk…

Thriller
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
18 oktober 2022
18 oktober 2022