De kleine Carnegie

De kleine Carnegie

How to Win Friends and Influence People (Hoe je vrienden maakt en mensen beïnvloedt) van Dale Carnegie verscheen in 1936, maar wordt nog altijd gezien als een essentieel handboek voor iedereen
die op zoek is naar meer succes en invloed binnen relaties. Volgens Carnegie draait het erom dat je anderen belangstellend tegemoet treedt en je in hen verplaatst; op die manier win je hun sympathie.
Daarvoor geeft hij adviezen als: toon respect voor andermans ideeën, laat de ander het meest aan het woord en wees oprecht geïnteresseerd.
Door de jaren heen heeft Carnegie miljoenen mensen geïnspireerd met zijn inzichten in de menselijke psyche en zijn praktische tips voor effectieve relaties en het beïnvloeden van gedrag. Van zijn boek zijn wereldwijd meer dan 15 miljoen exemplaren verkocht; Time Magazine riep het uit tot een van de 25 belangrijkste businessboeken aller tijden. De kleine Carnegie laat je in kort bestek kennismaken met Dale Carnegie en de essentie van zijn klassieke boek.
Gezondheid & Psychologie
Business Contact