De kleine heksenschool 43. Jessica leert heksenspreuken!

Jessica leert heksenspreuken! is het derde boek uit de reeks De Kleine Heksenschool.

‘Genoeg’, zei juffrouw Sherry en masseerde haar pijnlijke voeten. ‘Ik doe geen stap meer. Dat kind is gewoon verdwenen.’ Jessica volgt een zomerklas bij een spannende nieuwe lerares, Pelagia, die vroeger als piraat werkte! Jessica denkt dat lessen in bezwerende gezangen, talismannen, orakels en toekomstvoorspellingen heel wat plezieriger zijn dan wiskunde- en geschiedenislessen, en al snel begint ze de heksenspreuken zelf te gebruiken. Maar wanneer ze zowel juffrouw Sherry als Pelagia te slim af is bij een spelletje heksenjacht, en daarna iets te nieuwsgierig wordt voor haar eigen bestwil, ontdekt Jessica dat ze nog heel wat te leren heeft van oudere en wijzere heksen!

Is De kleine heksenschool 43. Jessica leert heksenspreuken! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De kleine heksenschool 43. Jessica leert heksenspreuken!