De klokkenmaker van de Amish

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
De pasgetrouwde Matthew Zook wil de winkel van zijn familie gaan uitbreiden, maar een onenigheid over het eigendom van een stuk land zet alles op losse schroeven. Er rijzen nieuwe vragen over het mysterieuze verleden van deze plek.

Jaren geleden bevond zich in hetzelfde pand een klokkenwinkel die geleid werd door een jonge Amish klokkenmaker, Clayton Raber. Hij stond bekend om zijn korte lontje en werd gearresteerd voor de moord op zijn geliefde vrouw. Bijna iedereen, ook zijn eigen familieleden, dacht dat hij het ook daadwerkelijk had gedaan, zelfs toen de aanklachten werden ingetrokken. Geïsoleerd en veroordeeld door iedereen, brak Clayton met de kerk en verliet Lancaster County. Niemand had ooit nog iets van hem gehoord.

Nu kan Matthew de eigendomskwestie alleen oplossen als hij Claytons verblijfplaats achterhaalt. Maar komt hij hiermee een moordenaar op het spoor?

Een tijdloze roman over trouw, vertrouwen en de kracht van duurzame liefde, waarin geheimen uit het verleden een weg van hoop banen voor de toekomst.
Feelgood
De mannen van Lancaster County (3)
't Zoeklicht

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Marja