De kroon van mijn broer

Frankrijk, 1685,
Catherine Gillet weet dat haar broer Jules haar wil beschermen van de Franse kroon. Maar Jules is betrokken bij een levensgevaarlijke onderneming, die te maken heeft met een gecodeerd document. Als de hele familie erin betrokken wordt, is het maar de vraag of Catherine een uitweg vindt om hen te redden...

Virginia, vandaag
Renee Talbot, een directe afstammeling van Catherine, is buitengewoon gefascineerd door een document dat al meer dan drie eeuwen deel uitmaakt van de familie-erfenis. Het is zeker dat de pagina's van het document verborgen tekens bevat. Als ze deze nader bekijkt, doet ze een schokkende ontdekking. Maar als trauma's uit haar kindertijd opnieuw de kop opsteken, wordt ze gedwongen antwoorden van een geheel andere aard te vinden. Kan Renee, geïnspireerd door het geloof en de moed van Catherine, de waarheid achterhalen en haar diepste angsten overwinnen?

Is De kroon van mijn broer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De kroon van mijn broer