De komst van een vreemde lente

De hoofdrolspelers van Tussen twee werelden zijn terug in dit korte verhaal van Franco Faggiani. Hoe is het leven ten tijden van het coronavirus in het afgelegen huis in de Dolomieten van vader Leonardo Guerrieri en zijn pleegzoon Martino Rochard?
Wanneer het nieuws van de epidemie hen bereikt, verandert er voor de twee niet zoveel: ze zijn het gewend om geïsoleerd te leven, in de bergen aan de rand van het bos, om weinig mensen te zien, om hun dagen in te delen volgens het ritme dat de seizoenen hen opleggen. Tot Leonardo op een dag uit het raam kijkt en een tentje ziet staan. En de volgende dag nog een… Tussen hen, twee onverwachte gasten, Federico en Pietruccio, twee broers die van plan zijn een ongebruikelijke, maar speciale missie te voltooien.
Een klein gebaar van ons, een mooie leeservaring voor u: geniet nu van het gratis verhaal De komst van een vreemde lente van Franco Faggiani, te downloaden hier [xxx] of via de volgende kanalen: [xxx].

Recensies (1)

Is De komst van een vreemde lente het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De komst van een vreemde lente