Spiritualiteit ondervind je in je eigen tempo. Jij gaat langs verschillende steden, dorpen en weilanden en maakt alle avonturen mee op jouw manier, in jouw tempo en in jouw volgorde. Vandaar dat iedereen zijn of haar eigen unieke me-timemoment(en) nodig heeft. Me-time is het antwoord op de vraag hoe jij controle kunt hebben over jouw leven. Dit boek geeft jou de handvaten om innerlijke rust te vinden, in je kracht te gaan staan en je licht voor de volle honderd procent te laten schijnen. Dat vergt dapperheid. Het vergt discipline. Ja, ik gooi er meteen wat ?vreselijke? termen doorheen. Maar weet dat jij bepaalt hoe, wat, waar en wanneer. Dus ? lach, leef en begin vandaag. Want je bent het waard om gelukkig te zijn.

Is De kracht van me-time (spiritualiteit voor de eigenwijs) - Een innerlijke reisgids naar een leven vol geluk het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De kracht van me-time (spiritualiteit voor de eigenwijs) - Een innerlijke reisgids naar een leven vol geluk