De kronieken van Calypso 1 - Hoe versier ik een prins?

Wie houdt er niet van verslavende series? Hoe versier ik een prins? ís zo’n heerlijk boek waarvan je zou wensen dat je meerdere delen achter elkaar kon lezen. Een hilarisch en bruisend verhaal vol meidenperikelen en een aantrekkelijke prins! De 14-jarige Calypso behoort niet tot de populaire kliek op haar Engelse school. Vanaf de eerste dag hebben de schatrijke meiden Calypso niet geaccepteerd door haar Amerikaanse accent en haar vreemde hobby schermen. Calypso vraagt zich dan ook af waarom ze door haar ouders in vredesnaam naar Sint Augustinus is gestuurd, een kostschool waar rijke en adellijke meisjes hun intrek hebben genomen. Maar dan gebeurt het: tijdens een schermwedstrijd moet ze het opnemen tegen de Engelse kroonprins. En dat blijft niet zonder gevolgen: sinds die dag stuurt hij haar voortdurend sms’jes. Opeens willen alle meiden haar vriendin zijn. Maar nu ze bereikt heeft waar ze al die tijd alleen maar van kon dromen, beginnen de problemen pas echt… zeker nu er een prins in het spel is.

Is De kronieken van Calypso 1 - Hoe versier ik een prins? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De kronieken van Calypso 1 - Hoe versier ik een prins?