De Kronieken van Nicci 4 - Hart van Zwart IJs

De Kronieken van Nicci 4 - Hart van Zwart IJs

Rank 6077 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
Hart van Zwart IJs is het vierde en laatste deel van Terry Goodkinds gloednieuwe reeks De Kronieken van Nicci. Het is gebaseerd op een van de meest geliefde personages uit zijn wereldwijde succesreeks De Wetten van de Magie en de daaropvolgende Richard & Kahlan-romans.

Het gevaar van de brute oorlog, die de Oude Wereld in Het Leger van Steen leek te vernietigen, is geweken. Toch vormt zich in de nasleep een nieuwe dreiging langs de kust. Koning Rouw is samen met Lila en Bannon gevangengenomen door hun vijanden en zij staan op het punt te ontdekken welke afschuwelijke nieuwe kracht er op de loer ligt.

De Norukai, barbaarse plunderaars en slavenhandelaren, zijn een immense vloot aan het verzamelen bij de rotsige, maar bovenal ongastvrije eilanden die ze hun thuis noemen. Gesterkt door een angstaanjagende mankracht zijn de Norukai er klaar voor om hun laatste en dodelijkste oorlog ooit te lanceren.

Kunnen Nicci, Nathan en Bannon het gevecht aan nu ze zo ver van elkaar verwijderd zijn?
Sciencefiction & Fantasy
Fantasy