De kunst van het vragen

‘Amanda heeft een directe connectie met haar publiek – een levenslijn voor hen en haar, de onderlinge afhankelijkheid waar alle ware artiesten zich aan overgeven... Ze is in staat om alles te doen, maar niet in staat om iets anders dan de waarheid te vertellen.’ – Bono

‘Amanda Palmer laat een generatie zien hoe ze hun leven kunnen veranderen.’ – Caitlin Moran, auteur van How to Be a Woman

‘Door het lezen van dit unieke boek van Amanda Palmer over vragen en geven, val je voorover haar wereld in. Eerst denk je: “Goh, in wat voor gekke wereld leeft Amanda Palmer? Hoe houdt ze dat vol?.” Maar als je verder leest gaat er een deur open in je hart en realiseer je je: “Ik wil in een wereld leven die precies is als haar wereld.” Dit boek laat zien hoe we dat kunnen doen.’ – Elizabeth Gilbert, auteur van Eten, bidden, beminnen.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is De kunst van het vragen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De kunst van het vragen