De laatste kaart

Rank 7781 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
Het begint allemaal als Scott Crane tot zijn ontsteltenis ontdekt dat het bijgeloof van zijn poketende pleegvader Ozzie niet de onschuldige gekte van een beroepgokker is waarvoor hij het altijd heeft gehouden.
Eenentwintig jaar geleden deed Scott, in weerwil van Ozzies heftige bezwaren, mee aan een vreemd en macaber gokspel met Tarotkaarten. Voor de winst die hij daarmee binnen sleepte, krijgt hij nu, alsnog, de rekening gepresenteerd. Want: niet alleen Scotts leven loopt gevaar, maar ook dat van de mensen in zijn nabije omgeving, onder wie zijn jongere pleegzus en haar twee kinderen.
Geplaagd door occulte nachtmerries en het uit de dtank opgestane spook van zijn overleden vrouw, begint Crane aan een wanhopige strijd, een gevecht wat uiteindelijk zal worden beslist tijdens een herhaling van het gokspel van eenentwintig jaar geleden. Crane hoopt op die manier zijn ziel, zijn leven terug te winnen - en daarbij meteen de mogelijkheid aan te grijpen onsterfelijk te worden..

Fantasy & SF
Onbekend