De laatste toevlucht

De laatste toevlucht

Rank 706 Gelezen 8 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 28 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
In de luxueuze omgeving van de prachtige Riviera Maya in Mexico is het exclusieve resort gevestigd van artsenechtpaar Miles en Grace Markell. Te midden van de zon en de zee wordt hier relatietherapie gegeven aan echtparen die het zich kunnen veroorloven. Voor de meeste is dit de laatste kans om hun huwelijk te redden.

Als de stellen van start gaan met het intensieve relatietherapieprogramma, blijkt al snel dat Miles en Grace minder perfect zijn dan ze doen voorkomen. En als de therapeuten en hun gasten worden overvallen door noodweer en geïsoleerd raken van de buitenwereld, neemt niemand het meer zo nauw. Onzekere uren volgen en gevoeligheden worden geopenbaard. Geen huwelijk blijft onaangetast. En dan verdwijnt Miles Markell… Wie is nog loyaal naar wie?

De laatste toevlucht is een nagelbijtend en boeiend verhaal over relaties en elkaar trouw blijven, maar vooral over leugens en dodelijke geheimen die koste wat het kost verborgen moeten blijven.
Thriller
Karakter Uitgevers B.V.