De laatste vlucht

De laatste vlucht

Rank 4942 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Claire Cook heeft ogenschijnlijk het perfecte leven. Ze is getrouwd met een politicus, woont in een prachtig huis in Manhattan en wordt omringd door luxe. Maar achter gesloten deuren is haar perfecte echtgenoot een licht ontvlambare hork, en met hulp van zijn personeel houdt hij Claire dag en nacht strak in de gaten. Wat hij desondanks niet weet is dat Claire al maandenlang haar ontsnapping aan het voorbereiden is.

Op het vliegveld ontmoet ze Eva, die net als zij op de vlucht is. Ze besluiten van vliegtickets te wisselen: Claire neemt Eva’s vlucht naar Oakland en Eva gaat naar Puerto Rico. Zo zetten ze hun achtervolgers even op het verkeerde been. Als Eva’s vliegtuig neerstort beseft Claire dat dit haar kans is om helemaal opnieuw te beginnen – als Eva. Maar dat betekent ook dat ze Eva’s problemen erft… ‘Door Clarks voortstuwende proza zullen lezers verslaafd raken aan het boek en razend benieuwd zijn naar het lot van Eva en Claire.’ – Kirkus Reviews
‘De morele dilemma’s van beide personages geven gewicht aan deze hartslagverhogende thriller. Clark is een auteur om te blijven volgen.’ – Publishers Weekly
Literaire thriller
Ambo|Anthos