De laatste vlucht

De laatste vlucht

Rank 1342 Gelezen 146 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 168 Favoriet 6 Recensies 10
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0
Claire Cook heeft ogenschijnlijk het perfecte leven. Ze is getrouwd met een politicus, woont in een prachtig huis in Manhattan en wordt omringd door luxe. Maar achter gesloten deuren is haar perfecte echtgenoot een licht ontvlambare hork, en met hulp van zijn personeel houdt hij Claire dag en nacht strak in de gaten. Wat hij desondanks niet weet is dat Claire al maandenlang haar ontsnapping aan het voorbereiden is.

Op het vliegveld ontmoet ze Eva, die net als zij op de vlucht is. Ze besluiten van vliegtickets te wisselen: Claire neemt Eva’s vlucht naar Oakland en Eva gaat naar Puerto Rico. Zo zetten ze hun achtervolgers even op het verkeerde been. Als Eva’s vliegtuig neerstort beseft Claire dat dit haar kans is om helemaal opnieuw te beginnen – als Eva. Maar dat betekent ook dat ze Eva’s problemen erft… ‘Door Clarks voortstuwende proza zullen lezers verslaafd raken aan het boek en razend benieuwd zijn naar het lot van Eva en Claire.’ – Kirkus Reviews
‘De morele dilemma’s van beide personages geven gewicht aan deze hartslagverhogende thriller. Clark is een auteur om te blijven volgen.’ – Publishers Weekly

Literaire thriller
Ambo|Anthos
06 november 2020
09 november 2020
9789026351907 , 9789026351914

Greet Braem Hebban Recensent

Sterk opgebouwde psychologische thriller

door: Greet Braem 3 reacties 1 like ebook

De Amerikaanse Julie Clark groeide op in Californië, maar terwijl alle anderen aan het surfen waren, zat zij met haar neus in de boeken. Na haar studie besloot ze om les te gaan geven, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en dus bedacht ze de plot voor haar eerste boek: The Ones We Choose...

Reacties op: De laatste vlucht