De leeftijd der wonderen

Marianne Williamson, De leeftijd der wonderen
De beste manier om je leven te veranderen, is er anders over gaan denken. Wat we tot op heden de "middelbare leeftijd" hebben genoemd, is niet een laatste stadium op weg naar de dood: je kunt het ook beschouwen als een magisch omslagpunt naar een leven zoals je dat nog nooit hebt gekend. In plaats van uit te gaan van oude vooronderstellingen die je van anderen hebt overgenomen, kun je leren denken in nieuwe archetypen, beelden van mensen die op hun vijfenveertigste of vijftigste pas aan het begin staan. De middelbare leeftijd is geen crisis; het is een tijd van wedergeboorte. Het is geen tijd om te accepteren dat je jeugd voorbij is, maar het is tijd om je leven te aanvaarden en eindelijk voluit te leven zoals jij en jij alleen diep in je hart weet dat het hoort.

Is De leeftijd der wonderen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De leeftijd der wonderen