Magische momenten

De hunkering van de ziel naar een meer magische invulling van het bestaan staat centraal in dit nieuwe boek van Marianne Williamson, de auteur van Terugkeer naar liefde, In vrouwelijkheid, Illuminata en Betoverende liefde. Deze hunkering gaat niet weg door hem te ontkennen. Er moet dus iets anders gebeuren. Het zijn de kleine en grote problemen van iedere dag die ons uitdagen onbevangen in het leven te blijven staan: de buren die een boom willen weghalen, de dochter die niet geselecteerd wordt voor het volleybalteam, de collega die we het liefst zouden vermijden. Op dergelijke momenten wordt ons vertrouwen in onszelf getest en gesterkt. In Magische momenten schetst Marianne Williamson hoe we deze stemmingen en gebeurtenissen kunnen gebruiken om onze ziel te voeden. Waar we ook zijn, wat we ook doen, iedere dag biedt mogelijkheden om gelukkig te zijn. We kunnen onze 'dreuzel-hunkering' voeden door middel van alle magische momenten.

Is Magische momenten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Magische momenten