De magische fabriek

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 1 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0

DE MAGISCHE FABRIEK: OLIVER BLUE EN DE SCHOOL VOOR ZIENERS (BOEK 1) vertelt het verhaal van de 11-jarige Oliver Blue, een jongen die ongeliefd is bij zijn hatelijke familie. Oliver weet dat hij anders is en voelt dat hij krachten bezit die anderen niet hebben. Geobsedeerd door uitvindingen is Oliver vastberaden om aan zijn afschuwelijke leven te ontsnappen en iets belangrijks na te laten in de wereld. Wanneer Oliver voor de zoveelste keer moet verhuizen wordt hij in een nieuwe klas geplaatst, een die nog erger is dan de vorige. Hij wordt gepest en buitengesloten en ziet geen uitweg. Maar wanneer hij op een verlaten fabriek stuit, vraagt hij zich af of zijn dromen misschien toch nog uit zullen komen. Wie is de mysterieuze oude uitvinder die zich in de fabriek heeft verborgen? Wat is zijn geheime uitvinding? En zal Oliver echt terug in de tijd reizen, naar een magische school in 1944 waar kinderen net zulke krachten hebben als hij?

DE MAGISCHE FABRIEK is een hartverwarmende fantasy, het eerste boek in een meeslepende nieuwe serie vol magie, liefde, humor, verdriet, tragedie, lotsbestemmingen en een aantal schokkende wendingen. Oliver Blue zal je hart veroveren en het zal lastig worden om je boek neer te leggen.

Fantasy & SF
Oliver Blue en de school voor zieners (1)
25 januari 2021
22 januari 2021