De man met het groene masker

De man met het groene masker

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Bangelijk, spannend, ongelooflijke sciencefiction!
Mats weet één ding: hij zal zijn vrienden gaan zoeken, al moet hij naar de maan reizen. Waar hij naartoe gaat, is de maan niet eens zo ver vandaan. Woetoemba? Is dit een plaats of een dorp? Dan toch een heel speciaal dorp, ergens dicht bij de Melkweg waar de Woetezen in een kolonie van ruimteschepen wonen, of zijn het ufo’s? Kwantum en Nanda, flitsarmbanden, verplaatsen in tijd en ruimte? Mats is ervan overtuigd dat hij zo dadelijk ontwaakt uit een heel vreemde droom. Verrassend genoeg is het geen droom, maar wat is het dan wel? Kan hij helemaal alleen zijn ontvoerde vrienden redden en Ximinas, de grote leider van de Woetezen bevrijden? Komt er misschien hulp vanuit een onverwachte hoek? Meer nog, is hij moedig genoeg om de zware taak tot een goed einde te brengen?
Eén ding weet ik zeker: dit verhaal neemt je mee naar de wonderbare wereld tussen de sterren waar aliens wonen.
Bangelijk, spannend; ongelooflijke sciencefiction!

Na een carrière van kleuterjuf heeft Marina Theunissen (1946) haar wens om jeugdboeken te schrijven vormgegeven. Na ‘De Verloren Lichtsteen’ (2010), ‘Spiegels’ (2012), ‘De Zeven Levels’ (2012), een kortverhaal in ‘Het Junior Monsterboek 1’ (2012), ‘Schatverdorie’ (2013) en een kortverhaal in ‘Het Junior Monsterboek 2’ (2013), neemt ze jullie mee naar de ruimte voor een wel heel speciaal avontuur.
Voor jongeren vanaf 10 jaar die van een ruimte-avontuur houden!
Met illustraties van Bart Mertens

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar
Kramat
10 februari 2014
10 april 2014
9789462420113

Reacties op: De man met het groene masker