De Mitford-moorden: Jessica

Jessica

Rank 2568 Gelezen 6 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 57 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

‘Fascinerende roman, gebaseerd op historische personen en bestaande plaatsen.’ – Kirkus
een burgeroorlog en er dreigt oorlog met Duitsland. Binnen de Mitford-familie is het al niet veel rustiger: de verschillende zussen staan lijnrecht tegenover elkaar in hun politieke opvattingen en zijn daardoor meer verdeeld dan ooit. Als Jessica ‘Decca’ Mitford spoorloos verdwijnt besluit haar oudste zus Nancy om contact op te nemen met hun voormalige kindermeisje en chaperonne, Louisa Cannon.
Louisa en haar man, ex-politieagent Guy Sullivan, hebben hun eigen detectivebureau geopend en dat is redelijk succesvol, maar zo’n belangrijke zaak als deze hebben ze nog niet aan de hand gehad. Al snel wordt duidelijk dat de communistische Decca mogelijk naar de oorlog in Spanje is vertrokken – en niet alleen. Wanneer er vervolgens een tweede, aparte vermissingszaak wordt geopend, ontdekken Louisa en Guy dat elk huwelijk geheimen kent, maar dat sommige dodelijker zijn dan andere…

Thriller
De Mitford moorden (5)