De moord op Arno Linter

De moord op Arno Linter

Gelezen 145 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 143 Favoriet 6 Recensies 9
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Newsroom 4 Spots 4   Topics 0
Je krijgt de kans een moord te voorkomen… maar wat als je de sleutel in handen hebt en niet begrijpt wat er staat?

De moord op Arno Linter lijkt een eenvoudige klus. Alles wijst in de richting van een labiele jongen met agressieproblemen. Commissaris Liese Meerhout twijfelt en volgt de visie van haar team niet… Wanneer er bewijsmateriaal blijkt te ontbreken, zijn alle blikken op haar gericht. Is ze over de schreef gegaan? Veel tijd krijgt Liese niet, want een gruwelijke vondst in een park vraagt alle aandacht van de moordbrigade: er is een jong koppeltje omgebracht. Zo’n dubbele moord is nooit gezien en bovendien laat de dader een boodschap achter. De sensatiepers likkebaardt, de publieke opinie keert zich tegen de traagheid van de politie. Met een team vol twijfels moet commissaris Liese Meerhout een moordenaar stoppen die zijn tempo genadeloos opdrijft en er plezier in schept haar persoonlijk uit te dagen met raadselachtige aanwijzingen.

Spannende boeken algemeen
Liese Meerhout (18)
Manteau
09 februari 2021
09 februari 2021

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Marvin O.

Reacties op: De moord op Arno Linter