De noodkreet in de fles
  Luister een fragment

VN:

De noodkreet in de fles

Rank 1018 Gelezen 2582 Aan het lezen 26 Wil ik lezen 456 Favoriet 110 Recensies 46
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 7 Spots 6 Hebban 1000 454   Topics 0

Afdeling Q werkt aan de oplossing van een reeks mysterieuze branden, maar krijgt dan de melding van Schotse collega's dat ze een flesje hebben gevonden. Dit bevat een stukje papier dat met bloed is beschreven en slechts gedeeltelijk te lezen is. Langzaam maar zeker weten brigadier Mørck en zijn assistent Assad het bericht te duiden: het is een in 1996 geschreven schreeuw om hulp in verband met de ontvoering en verdwijning van twee jongens. Mørck en Assad raken op deze manier betrokken bij een gruwelijke zaak van verdwenen kinderen die door hun ouders nooit als vermist zijn opgegeven.

Literaire thriller
9789044615999 , 9789044621990 , 9789044617887

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Weer hoge kwaliteit van Adler-Olsen

door: Fred Monsma 1 reactie 1 like

"Het Deense antwoord op Stieg Larsson" is hij al genoemd in kritieken op zijn misdaadromans die onveranderlijk lof bevatten. Dat het derde deel in Jussi Adler-Olsens zogeheten serie Q-boeken bekroond is met de belangrijkste thrillerprijs van Scandinavië, mag dan ook geen verbazing wekken. Het...

Reacties op: De noodkreet in de fles