Dossier 64

VN:

Dossier 64

Gelezen 2126 Aan het lezen 19 Wil ik lezen 469 Favoriet 72 Recensies 40
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 13 Spots 8 Hebban 1000 773   Topics 0
Terwijl Carl Mørck persoonlijke problemen ervaart met betrekking tot een moordzaak, zorgt een geweldpleging in Kopenhagen ervoor dat zijn koppige assistente Rose gaat graven in de dossiers van de prostituee Rita Nielsen - een map uit een stapel van in de ijskast gezette zaken in de kelder van het hoofdbureau van de politie. Wanneer Carl en Assad worden gedwongen de zaak op zich te nemen, komen verdachte aanwijzingen boven water die leiden naar een geïsoleerd eiland waar de regering vroeger vrouwen van lichte zeden naartoe deporteerde en aan hun lot overliet. Voor sommigen betekende dit eindeloos machtsmisbruik, voor anderen was het de hel op aarde. Al snel zijn Carl en zijn collegas weer betrokken in een actievol drama.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel