Selfies

Rank 572 Gelezen 1296 Aan het lezen 35 Wil ik lezen 707 Favoriet 51 Recensies 35
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 5 Spots 10 Top25's 14   Topics 0

Het aantal zaken op afdeling Q voldoet niet aan de verwachtingen van het management. Uitgerekend Rose moet bewijzen dat de afdeling naar behoren functioneert, maar dat valt haar niet gemakkelijk. Ze worstelt met onopgeloste kwesties uit haar verleden; een verleden waarin een verschrikkelijke misdaad lijkt te zijn begaan. Intussen wordt in het park in Kopenhagen een vermoorde vrouw gevonden, zet een maniakale motorrijder een achtervolging met dodelijke afloop in op een jonge vrouw, en worden er elders nieuwe misdaden bekokstoofd. Is dit toeval, of bestaat er een verband tussen deze verschillende gebeurtenissen?

Carl, Assad en Gordon staan voor een grotere uitdaging dan ooit tevoren, terwijl hun collega Rose zelf grote problemen heeft. Het vaste viertal is een van zijn leden kwijt, maar verliezen ze ook hun geluk? Slagen ze erin om het bestaan van afdeling Q veilig te stellen? En zullen de moorden in Kopenhagen ooit ophouden?

Selfies, de nieuwe roman van Jussi Adler-Olsen, is een boek van deze tijd. Het is misschien wel de spannendste thriller die Adler-Olsen ooit schreef.

Literaire thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Carola

Samantha Stroombergen Auteur

Jacht op uitkeringstrekkers

door: Samantha Stroombergen 1 like

Jussi Adler-Olsen is op dreef. Zijn serie over afdeling Q scoort internationaal goed en dus is er geen reden om afscheid te nemen van Carl, Assad en Rose. Sterker nog, in het zevende deel, Selfies krijgen we meer inzicht in een van de hoofdpersonages: Rose.

Houd je hoofd er goed bij, want in ...

Reacties op: Selfies