Moord terwijl u wacht

VN:

Moord terwijl u wacht

Rank 5323 Gelezen 338 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 324 Favoriet 10 Recensies 18
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 10   Topics 0

Een razend spannend moordverhaal, van de auteur van de Serie Q Wanneer de vrouw van Lars Hvilling hem plotseling verlaat, wordt zijn doodnormale leven flink verstoord. ‘Saai’ noemt ze hem als ze bij hem weggaat. Bij de kapper komt Lars in contact met een vrouw die dat saaie leven radicaal zal veranderen. Hij belooft de vrouw te helpen om van haar echtgenoot af te komen. Gedreven door financiële noodzaak ontpopt hij zich tot een ware huurmoordenaar. De vraag naar zijn diensten blijkt groot en zijn methode onaantastbaar - totdat er iets gebeurt wat zijn dubbelleven in gevaar brengt. In Moord terwijl u wacht maken we kennis met een heel andere kant van het grote talent van Jussi Adler-Olsen: een korte novelle, maar beslist niet minder spannend.

Jussi Adler-Olsen (1950) is dé ongekroonde koning van de Scandinavische misdaadliteratuur. De boeken uit zijn Serie Q worden over de hele wereld vertaald. Van de serie zijn in Nederland meer dan 1 miljoen exemplaren verkocht. ‘De beste in zijn genre. Uitermate spannend.’ NRC Handelsblad ‘De boeken van Adler-Olsen behoren tot het allerbeste wat de Deense misdaadthrillers deze jaren te bieden hebben.’ Jyllands-Posten

Literaire thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Guy Doms Hebban Recensent

Dit intermezzo is Adler-Olsen onwaardig

door: Guy Doms 7 reacties

Moord terwijl u wacht is niet het nieuwste en tevens achtste deel in zijn serie Q. De Deense succesrijke thrillerauteur Jussi Adler-Olsen (1950) laat zijn fans nog een aantal maanden smachten. Om die talrijke en rusteloze lezersogen toch enigszins te sussen, is Moord terwijl u wacht uitgebracht....

Reacties op: Moord terwijl u wacht