De oktoberlijst

Gelezen 121 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 78 Favoriet 5 Recensies 13
Thrillers & Spanning   Topics 0

Gabriela zit in een appartement in Manhattan en kijkt op de klok. Haar dochter is ontvoerd. Ze heeft een schotwond. Ze heeft iemand vermoord. De politie zit haar op de hielen. En ze zit midden in zenuwslopende onderhandelingen met de meedogenloze ontvoerder van haar dochter. Zijn eisen: de Oktoberlijst en een grote som geld. Dan gaat de deurbel…...

Dat is het einde van het verhaal van Gabriela – en het ijzingwekkende begin van de nieuwe stand-alone van Jeffery Deaver. Scène voor scène onthult hij welke feiten Gabriela naar de bloedstollende climax van haar verhaal hebben gevoerd. Vanaf het bittere einde, terug naar het begin.

Thriller
03 oktober 2013
03 oktober 2013

Een ingenieus geschreven boek

door: Diana Wienholds 1 like

Jeffery Deaver is een alom bekend en vermaard bestsellerauteur met ruim dertig thrillers achter zijn naam. De bekendste zijn die met Lyncoln Rhyme en zijn assistente Kathryn Dance als hoofdpersonen. Daarnaast heeft Deaver nog meerdere standalones geschreven, waar De oktoberlijst  er een van is.
...

Reacties op: De oktoberlijst