De orde voorbij

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0

Met 12 regels voor het leven leerde Jordan B. Peterson miljoenen mensen van over de hele wereld wat de beste remedie is tegen de alomaanwezige chaos in ons leven: eeuwige waarheden toegepast op hedendaagse angsten. Hij ontketende daarmee een heuse mediastorm en werd door velen op het schild gehesen. Zijn onomwonden boodschap over de waarde van ieders individuele verantwoordelijkheid en het belang van betekenis boven geluk vond wereldwijd weerklank. Gelukkig hoeven zijn volgers niet langer te wachten op meer duiding en sturing: Peterson voegt nieuwe ingrediënten toe aan zijn succesvolle recept. Met De orde voorbij biedt hij zijn lezers nog eens 12 regels voor het leven, die opnieuw houvast verschaffen aan eenieder die op zoek is naar controle over zijn of haar bestaan. Peterson put uit oude wijsheden, moderne psychologie en verhalen uit zijn eigen praktijk en vormt die tot universele wetten waarmee hij zijn enorme schare lezers naar een betekenisvoller en verantwoordelijker leven leidt.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen