De outcast

De outcast

Gelezen 76 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 90 Favoriet 2 Recensies 4
Young adult Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

Laat je opnieuw meeslepen in de wereld van Summoner.

De outcast vertelt het verhaal dat voorafgaat aan De nieuweling, over Fletchers latere leermeester Arcturus.

Arcturus is een weesjongen die werkt als stalknecht als hij ontdekt dat hij in staat is om demonen uit een andere wereld op te roepen. Hij wordt naar de Vocans Academie gestuurd, waar de verloren kunsten van oproepen, toverspreuken en demonologie worden onderwezen aan de edele kinderen van het rijk. Arcturus is de eerste gewone burger die begaafd is met deze vaardigheid en dat bevalt de adel en de aanwezige machten allerminst. De jonge summoner maakt dan ook snel vijanden. Met niemand behalve zijn demon Sacharissa aan zijn zijde, moet Arcturus zichzelf bewijzen.

Epische gevechten, dramatische onthullingen en adembenemend drama in dit vierde boek van de Summoner-serie die wordt beschreven als 'Harry Potter meets The Lord of the Rings meets Pokémon'.

Lees de hele Summoner-serie:
Summoner 1 - De nieuweling