De overgang, meer dan een hot flash!

De titel zegt eigenlijk alles al. Een verhalenbundel, geschreven door een hot flasher voor al die andere dappere hot flashers. Voor veel vrouwen een nare en ingrijpende periode die enorm veel impact heeft op het dagelijks leven en niet te vergeten, haar partner.
Ondanks dat, kun je dit natuurlijke fenomeen ook met de nodige humor en zelfspot omarmen. Dat is nu precies waar het om draait in deze bundel.
Op haar eigen nietsontziende wijze en met een flinke dosis humor sleept de schrijfster je door de meest voorkomende verschijnselen van de overgang. De mannen zullen het, net als de hot flashers, moeten ontgelden en gaan zich ongetwijfeld ook herkennen.
Een gedurfd kijkje in het hoofd van vrouwen in de overgang.
We gaan korte metten maken met de taboes die dit natuurlijke fenomeen omhullen.
Maak je borst maar nat, want we gaan de schaamte voorbij!

Recensies (1)

Is De overgang, meer dan een hot flash! het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De overgang, meer dan een hot flash!