De reis is het doel

Reis Doel. Twee woorden. Vele betekenissen. Waar gaat je leven over? Waarom zou je dat uitzoeken? Waarom geloven wij zoveel onzin en overkomt ons zoveel ellende? Als je op zoek gaat naar de zin van het leven ga je erachter komen dat het leven zich vaak vermomt als een reis. De onverwachte zijsporen in je leven leren je waardevolle dingen. Bijzondere ontmoetingen, onverwachte ervaringen. En hoe verder je komt, hoe meer je erachter gaat komen dat niets voor niets is. Er blijkt diepere zin te zitten in alles wat jij meemaakt. De rol van geloof, overlevering en cultuur hebben al veel bepaald. Kan het anders? Schud je hoofd en verbaas je over zin en samenhang terwijl je stuit op het wonder dat jij bent.

Is De reis is het doel het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De reis is het doel