De sleutel tot mijn hart

Wat als je stagebegeleider je net de beste kus uit je hele leven heeft gegeven, maar beweert dat het nooit meer voor mag komen..? Marna dacht dat haar grootste wens uitkwam toen Jeff haar kuste, maar helaas denkt de knappe brugassistent daar anders over. Waarom snapt ze niet, want het vuurwerk dat tussen hen aanwezig is, is niet mis te verstaan. Maar een aantal gevaarlijke situaties waarin ze vervolgens belanden, drukt hen met hun neus op de feiten: het leven is kostbaar. En sommige dingen kun je beter niet uitstellen. Het tweede en laatste deel in de serie "In het spoor van de sterren'. Dit nieuwe verhaal van Lizzie van den Ham speelt zich af in dezelfde wereld als de Sterrenlicht-serie, de Tussen de sterren-serie en de Luna-serie.

Is De sleutel tot mijn hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De sleutel tot mijn hart