De Snelle 800 keto

De Snelle 800 keto

Culinair   Topics 0
Een nieuw gecombineerd programma van de auteur van de internationale bestseller De Snelle 800 (het nieuwe 5:2 vastendieet).

Michael Mosley presenteert de nieuwste wetenschappelijke inzichten in het ketogeen dieet – een dieet met veel vetten en eiwitten en zeer weinig koolhydraten – en legt uit hoe en waarom het werkt.

Recent onderzoek toont aan dat je met een ketodieet niet alleen snel veel kunt afvallen, maar dat het ook vele andere voordelen heeft voor de gezondheid op lange termijn. Het doel van het dieet is om in ketose te raken, waarbij je lichaam overgaat van het verbranden van suiker op het verbranden van vet. Dit proces van ‘het omzetten van de metabolische schakelaar’ heeft als bijkomend voordeel dat je minder honger hebt, wat motiverend werkt en waardoor het dieet relatief gemakkelijk is vol te houden.

De Snelle 800 keto biedt een stap-voor-stap-programma met tips en advies die je helpen om in ketose te komen. Het bevat daarnaast heerlijke recepten van Clare Bailey, boodschappenlijstjes en wekelijkse maaltijdplanners – alles wat je nodig hebt om langdurig gezond te worden.

Culinair
Dieetboeken