De spiegel van mijn ziel

In de Spiegel van mijn Ziel neemt Paul van de Kar de lezer mee op zijn wandelingen van de afgelopen jaren, die hij maakte naar aanleiding van zijn burn-out, depressie en het overlijden van zijn vader. In de gedichten beschrijft hij zijn ontwikkeling van anders leren kijken, zowel naar zichzelf als naar de natuur. De vraag: ?Wie bent u??, stelt hij ook aan de lezer, vandaar de Spiegel. Zijn ziel laat hij spreken in het beschrijven van zowel zijn gevoel als het centrale thema, de natuur. Dat doet hij door te spelen met taal. Thema?s die voorkomen in zijn boek zijn: ?natuur?, ?dankbaarheid?, ?reflectie?, ?waarnemen? en ?emoties?.

Is De spiegel van mijn ziel het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De spiegel van mijn ziel